Kampania "Bardzo Dobre Maniery" z kolejną nagrodą na festiwalu Cannes Lions 2014

Agencja Cheil Poland otrzymała już drugą nagrodę za kampanię "Bardzo Dobre Maniery" na festiwalu Cannes Lions.
Kampanię społeczną "Bardzo Dobre Maniery" nagrodzono srebrem w kategorii Media. Projekt przygotowany dla Polskiego Czerwonego Krzyża w ramach programu "Godne Dzieciństwo" polegał na stworzeniu nowego dobrego obyczaju w restauracjach - zostawiania przez klientów datków na zakup posiłków dla niedożywionych dzieci.
Kampania autorstwa Cheil Poland została już nagrodzona brązem w kategorii PR Lions, w której doceniono także srebrnym Lwem agencję Ogilvy & Mather za kampanię "Język polski jest ą ę".
Prace polskich agencji znalazły się na short listach w dwóch kategoriach: Cyber Lions i Design Lions.
Agencja Walk Creative powalczy o statuetkę w kategorii Design za identyfikację korporacyjną dla firmy Human to Business.
Z kolei agencja 180heartbeats + Jung von Matt została nominowana do nagrody w kategorii Cyber Lions za kampanię "Game is not over" zrealizowaną dla Tigera (Maspex Wadowice).
W ramach projektu na internetowej platformie konsumenci mogli zagrać w jedną z trzech gier utrzymanych w stylistyce automatów do gier z lat osiemdziesiątych XX w.
(DR, 17.06.2014)
