Dział: REKLAMA

Dodano: Czerwiec 17, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania "Bardzo Dobre Maniery" z kolejną nagrodą na festiwalu Cannes Lions 2014

Agencja Cheil Poland otrzymała już drugą nagrodę za kampanię "Bardzo Dobre Maniery" na festiwalu Cannes Lions.

Kampanię społeczną "Bardzo Dobre Maniery" nagrodzono srebrem w kategorii Media. Projekt przygotowany dla Polskiego Czerwonego Krzyża w ramach programu "Godne Dzieciństwo" polegał na stworzeniu nowego dobrego obyczaju w restauracjach - zostawiania przez klientów datków na zakup posiłków dla niedożywionych dzieci.

Kampania autorstwa Cheil Poland została już nagrodzona brązem w kategorii PR Lions, w której doceniono także srebrnym Lwem agencję Ogilvy & Mather za kampanię "Język polski jest ą ę".

Prace polskich agencji znalazły się na short listach w dwóch kategoriach: Cyber Lions i Design Lions.

Agencja Walk Creative powalczy o statuetkę w kategorii Design za identyfikację korporacyjną dla firmy Human to Business.

Z kolei agencja 180heartbeats + Jung von Matt została nominowana do nagrody w kategorii Cyber Lions za kampanię "Game is not over" zrealizowaną dla Tigera (Maspex Wadowice).

W ramach projektu na internetowej platformie konsumenci mogli zagrać w jedną z trzech gier utrzymanych w stylistyce automatów do gier z lat osiemdziesiątych XX w.

(DR, 17.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.