Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Czerwiec 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 02.06.2014 - 08.06.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 12,73%
2 Polsat 11,38%
3 TVN 11,12%
4 TVP2 9,24%
5 TVN7 3,91%
6 TVN24 3,41%
7 TV PULS 3,15%
8 TVP INFO 3,09%
9 TV4 2,44%
10 Polsat2 1,76%
11 Puls 2 1,58%
12 TVP Seriale 1,38%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,36%
14 Polsat News 0,98%
15 TVP Regionalna 0,97%
16 Polsat Sport 0,91%
17 TV6 0,89%
18 TVP Rozrywka 0,89%
19 Stopklatka 0,74%
20 Nickelodeon 0,72%
  Inne 27,35%

 













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-06-02 20:42:08 6 850 19,39%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-06-04 20:43:35 5 112 14,47%
3 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-06-03 21:37:26 4 567 12,93%
4 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-06-02 20:06:55 4 350 12,31%
5 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-06-05 20:28:53 4 044 11,45%
6 OPOLE 2014 - SUPERJEDYNKI TVP1 2014-06-07 20:30:38 3 960 11,21%
7 WIADOMOŚCI TVP1 2014-06-02 19:30:07 3 750 10,62%
8 OPOLE 2014 - SUPERPREMIERY TVP1 2014-06-06 20:30:04 3 659 10,36%
9 FAKTY TVN 2014-06-02 19:00:03 3 632 10,28%
10 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2014-06-05 21:28:15 3 436 9,73%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(11.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.