Widownia programu Tomasza Lisa w TVP 2 wzrosła, ale minimalnie

W sezonie 2013/2014 program "Tomasz Lis na żywo" przyciągał do TVP 2 średnio 2,13 mln widzów – ok. 10 tys. więcej niż w sezonie 2012/2013. Audycja powróci w jesiennej ramówce Dwójki.
Kolejne odcinki programu publicystycznego Tomasza Lisa były emitowane od 2 września ub.r. do 9 czerwca br., w poniedziałki ok. 21.45. Dwójka miała w czasie emisji tej audycji średnio 17,1 proc. udziału w rynku – więcej niż konkurencyjne stacje. Udział Polsatu wyniósł w tym paśmie 14,9 proc., TVN – 13,6 proc., a Jedynki 4,3 proc.
Gorsze wyniki program "Tomasz Lis na żywo" miał w grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat), w której ze średnim udziałem 10,8 proc. zajął trzecie miejsce za Polsatem (19,5 proc.) i TVN (15,2 proc.), a przed Jedynką (3,2 proc.).
Przychody ze sprzedaży reklam przy programie wyniosły 22,42 mln zł (cennikowo, bez rabatów) – 10 proc. więcej niż w poprzednim sezonie.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 11.06.2014)
