MediaCom powiększa zarząd i zmienia strukturę
Stanisław Kejler, dotychczasowy interaction director, dołączył do zarządu domu mediowego MediaCom Warszawa. Zmianie uległa też struktura organizacyjna tej agencji.
"Digital to główny kierunek rozwoju rynku mediowego i tym samym MediaComu. Stąd potrzeba reprezentacji w zarządzie osoby o silnych kompetencjach digitalowych. Powiększenie zarządu to również wynik zmiany struktury agencji, zakładającej podział zespołów na Business i Investment. Stanisławowi Kejlerowi będą podlegały zespoły w dziale Investment" – tłumaczy w informacji prasowej Agnieszka Kosik, prezes MediaCom Warszawa.
Dotychczas czteroosobowy zarząd MediaCom Warszawa tworzyli: Agnieszka Kosik, CEO, Kuba Kossut, managing director, Daria Sacha, managing partner i Anna Dzierzędzka, managing partner. Stanisław Kejler obejmie stanowisko managing partnera.
W ramach nowej struktury domu mediowego powstały dwa departamenty: business i investment. Na czele pierwszego z nich stoi Anna Dzierzędzka, a drugi podlega Stanisławowi Kejlerowi. Zespół investment odpowiada za planowanie i zakup mediów. Zespół business odpowiada za współpracę w ramach strategii komunikacji, zarządzanie procesem komunikacji oraz sprzedaż usług.
Stanisław Kejler związany jest z MediaCom Warszawa od 2006 roku.
(BG, 06.06.2014)
