Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Rada Etyki Mediów ocenia program TVN  |  Youtuber dołączył do wPolsce24  |  Gremi Media wydawcą kwartalnika  |  Credit Agricole prowadzi przetarg  |  Oglądalność "Sanatorium miłości" i "Pana Mamy" w TVP  |  Polsat Play  |  Polityka Insight z podcastem  |  Program Bosackiej w Canal+ Kuchnia  |  Wyniki serialu "Teściowie"  |  CBS Reality stracił korzystną pozycję  |  Nadawca Studiomed TV ze wzrostem  |  Stars.tv poszerzył zasięg  |  Portal Gazeta.pl uruchomił "Projekt Magazyn"  |  Przejście z Kantar do Deloitte  |  OMD wygrywa  |  Canon Polska pracuje  |  Salestube partnerem  |  Wicenaczelny nowego działu "The Washington Post"  |  Trump przedłuży termin dla TikToka, jeśli ten nie znajdzie inwestora  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 44 newsy ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 04, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wiosną mecze T-Mobile Ekstraklasy nie miały już tylu widzów co jesienią

W sezonie 2013/2014 spośród transmitowanych przez Canal+ Sport, nSport i Polsat Sport meczów T-Mobile Ekstraklasy najwięcej widzów przyciągnął piłkarski pojedynek Lech Poznań - Legia Warszawa.

Rozegrane 27 października ub.r. spotkanie oglądało w Canal+ Sport średnio 409 tys. osób, co dało stacji 2,73 proc. udziału w rynku. W trójce najpopularniejszych meczów pokazywanych w tym kanale były jeszcze spotkania Lecha z Górnikiem Zabrze (280 tys. widzów, 3 listopada ub.r.) i z Wisłą Kraków (260 tys. widzów, 6 grudnia ub.r.).
W Polsacie Sport najwięcej widzów – 255 tys. - zgromadził rozegrany 11 sierpnia ub.r. mecz Pogoń Szczecin - Śląsk Wrocław (2,95 proc. udziału). W trójce najpopularniejszych znalazły się w tym kanale jeszcze pojedynki Górnika Zabrze ze Śląskiem Wrocław (244 tys. widzów, 18 października ub.r.) i Legii Warszawa ze Śląskiem Wrocław (230 tys. widzów, 28 września ub.r.).
Z kolei w nSport najpopularniejszy był mecz Zawisza Bydgoszcz - Jagiellonia Białystok, który 20 lipca ub.r. obejrzało 85 tys. osób (1,28 proc. udziału w rynku). Dalej uplasowały się spotkania mające po 73 tys. widzów: Wisła Kraków - Podbeskidzie Bielsko-Biała (12 kwietnia br.) i Zawisza Bydgoszcz - Korona Kielce (4 października ub.r.).
W sezonie 2014/2015 meczów T-Mobile Ekstraklasy nie będą już transmitowały kanały Polsat Sport i Eurosport 2 (z tego drugiego kanału brak danych, gdyż nie jest monitorowany). Jak informowaliśmy w marcu br., mająca prawa do pokazywania meczów platforma NC+ zdecydowała bowiem nie odsprzedawać w kolejnym sezonie sublicencji.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

 

(RUT, 04.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.