Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat w maju zaczął odzyskiwać widzów, jednak liderem był TVN

W maju br. Polsat miał większy udział w rynku niż rok temu, przełamując tendencję spadkową dużych telewizji. Liderem w obu grupach był jednak TVN.

Udział TVN wśród wszystkich widzów wyniósł w maju br. średnio 12,3 proc. (w maju ub.r.: 13,6 proc.), Polsat miał w tym okresie 12,2 proc. udziału (12,1 proc.), TVP 1 – 11,3 proc. (12,6 proc.), a TVP 2 – 9,5 proc. (10,6 proc.). Piąty był kanał serialowo-filmowy TVN Siedem z wynikiem 3,5 proc. (3,6 proc.). W pierwszej szóstce lepszy niż przed rokiem wynik miał oprócz Polsatu także TV Puls: 3,2 proc. (2,8 proc.).
Z kolei w grupie komercyjnej (widzowie mający 16-49 lat) TVN prowadził w udziałem 13,9 proc. (15,3 proc.), a drugi był Polsat – 13,8 proc. (13,3 proc.). Dwójka, jak przed rokiem, wyprzedziła w tej grupie Jedynkę, stacje miały odpowiednio 8,1 proc. i 8 proc. udziału (9,2 proc. i 9 proc.). TV Puls awansował na piąte miejsce – 3,7 proc. udziału (3,2 proc.), wyprzedzając TVN Siedem – 3,1 proc. (3,7 proc.).
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(RUT, 03.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.