Spot za 4,5 mln dolarów - tyle chce NBC za czas przy Super Bowl
03.06.2014, 14:04
Stacja NBC, która w przyszłym roku przeprowadzi transmisję z finału futbolowej ligi NFL, żąda 4,5 mln dol. za emisję 30-sekundowego spotu przy tym wydarzeniu - ujawnił magazyn “Variety”.
Pismo, powołując się na rozmowy z przedstawicielami czołowych sieci mediowych, podaje, że NBC oczekuje rekordowej kwoty od reklamodawców chcących promować się przy Super Bowl. Podczas transmisji z tegorocznego finałowego spotkania ligi futbolu amerykańskiego stacja Fox brała średnio 4 mln dol. za 30-sekundową reklamę (transmisja ta okazała się najpopularniejszym programem w historii amerykańskiej telewizji - zgromadziła 111,5 mln widzów). Rok wcześniej CBS zarobiła na każdym z półminutowych spotów ok. 3,8 mln dol.
(LL, 03.06.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










