Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 03, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Spot za 4,5 mln dolarów - tyle chce NBC za czas przy Super Bowl

Stacja NBC, która w przyszłym roku przeprowadzi transmisję z finału futbolowej ligi NFL, żąda 4,5 mln dol. za emisję 30-sekundowego spotu przy tym wydarzeniu - ujawnił magazyn “Variety”.

Pismo, powołując się na rozmowy z przedstawicielami czołowych sieci mediowych, podaje, że NBC oczekuje rekordowej kwoty od reklamodawców chcących promować się przy Super Bowl. Podczas transmisji z tegorocznego finałowego spotkania ligi futbolu amerykańskiego stacja Fox brała średnio 4 mln dol. za 30-sekundową reklamę (transmisja ta okazała się najpopularniejszym programem w historii amerykańskiej telewizji - zgromadziła 111,5 mln widzów). Rok wcześniej CBS zarobiła na każdym z półminutowych spotów ok. 3,8 mln dol.

(LL, 03.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.