Łukasz Wejchert kupił agencję direct marketingu LeadR

Łukasz Wejchert (fot. Piotr Król)
Spółka Dirlango, należąca do Łukasza Wejcherta, przejmuje agencję direct marketingu LeadR, która do tej pory należała do Cube Group.
Dotychczas LeadR rozwijała się w ramach struktury Cube Group, która specjalizuje się w projektowaniu i realizacji kampanii z zakresu marketingu bezpośredniego w Internecie. Wczoraj LeadR została włączona do portfolio firmy Dirlango, należącej do Łukasza Wejcherta, byłego prezesa Onetu.
Wejchert zapowiada, że chce wykorzystać potencjał spółki do realizacji nowych, innowacyjnych projektów w ramach Dirlango. "Zespół Cube Group w bardzo krótkim czasie zbudował świetny zespół oraz kompetencje w obszarze direct marketingu. Działalność agencji LeadR wpisuje się w nasz ekosystem produktowy oparty przede wszystkim na rozwiązaniach mobilnych i big data. Mamy już kilka pomysłów, jak kompetencje agencji wykorzystać w ramach świadczonych przez nas usług i jak wprowadzić synergię między projektami"– mówi cytowany w komunikacie prasowym Wejchert.
Strony nie ujawniają wartości transakcji. Na dotychczasowym stanowisku pozostanie Sebastian Białousz, prezes i założyciel agencji LeadR.
Dotychczasowy właściciel agencji, czyli Cube Group SA to inwestycja funduszy Xevin Investments oraz IQ Partners.
(DR, PR, 02.06.2014)
