2,5 mln widzów oglądało "Kuchenne rewolucje” w TVN
"Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler oglądało wiosną 2,5 mln osób (fot. Marcin Obara/Press)
Prowadzony przez Magdę Gessler program "Kuchenne rewolucje" gromadził w TVN średnio 2,52 mln widzów – ok. 60 tys. więcej niż jesienią ub.r.
Emitowane od 6 marca do 29 maja w czwartki o 21.30 "Kuchenne rewolucje" dały TVN średnio 18,3 proc. udziału w rynku. W tym czasie lepszy wynik miał tylko TVP 1 (19,7 proc.), trzeci był Polsat (12,9 proc.), a czwarty TVP 2 (4,6 proc.).
Natomiast w grupie komercyjnej 16-49 "Kuchenne rewolucje" wybierało 23,1 proc. osób mających w tym czasie włączone telewizory – i był to najlepszy udział w tym paśmie. Udział Polsatu wyniósł 13,7 proc., Jedynki - 12,5 proc., a Dwójki - 4,4 proc.
Wpływy TVN ze sprzedaży czasu reklamowego przy programie wyniosły 15,6 mln zł (cennikowo, bez rabatów). Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 02.06.2014)










