Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wpływy reklamowe Polskiego Radia  |  Najwięksi reklamodawcy dzienników  |  Netflix niezmiennie liderem  |  Agencje eventowe BGK  |  Oglądalność "The Traitors. Zdrajcy" w TVN  |  Wyniki drugiego sezonu "Zatoki szpiegów" w TVP 1  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  Serial "Aniela" w Netflixie  |  Nadawca Eski Południe bez prezesa  |  Wirtualna Polska uruchomiła serwis tematyczny  |  Zielona Interia nawiązała współpracę  |  Dyrektor finansowy w Iberionie  |  Operator kablowy Inea  |  UKE planuje przetarg  |  Potrzebna agencja do kampanii o bezpieczeństwie pracy  |  VerdeAgency i Lettly będą promować  |  OpenAI chce zmienić warunki porozumienia z Microsoftem  |  Trump zwolnił szefową Biura Praw Autorskich USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 41 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Nowy numer magazynu "Press" już dostępny w salonach prasowych  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 02, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Polska" namawia do kupowania po dwa egzemplarze

Wydawca "Gazety Polskiej" ma nadzieję, że dzięki uruchomionej właśnie akcji "Kup drugi egzemplarz" zyska 10-proc. wzrost sprzedaży tygodnika.

Niezależne Wydawnictwo Polskie - wydawca tygodnika "Gazeta Polska" i dziennika "Gazeta Polska Codzienna" - znów ruszył z akcją pt. "Kup drugi egzemplarz".
"Pomóż nam dotrzeć do nowych Czytelników i obejść problemy związane z kolportażem prasy! Przyłącz się do akcji i wspieraj Strefę Wolnego Słowa! To dzięki akcji »Kup drugi egzemplarz« udało nam się utrzymać tygodnik na rynku, a także stworzyć nowy tytuł – »Codzienną« – nie mając wsparcia żadnego dużego kapitału" - taki słowami zachęca czytelników do kupienia jednego egzemplarza tygodnika więcej. Akcja jest zaplanowana na cały okres letni. Tomasz Sakiewicz, redaktor naczelny "Gazety Polskiej", uważa, że to najlepsza akcja promocyjna tytułu, bo w wykonaniu samych czytelników. - W ten sposób docieramy do nowych odbiorców, a wiadomo, że polecenie przez kogoś znajomego działa lepiej niż najlepsza akcja reklamowa czy marketingowa - uważa Sakiewicz. Zakłada, że akcja powinna przynieść efekt zbliżony do wyniku ubiegłorocznego - gdy w czasie jej trwania zanotowano ok. 10-proc. wzrost sprzedaży egzemplarzowej tygodnika. - Myślę, że wynik będzie podobny, ale trzeba brać pod uwagę, że kurczy się cały rynek prasy - podkreśla Sakiewicz.
W pierwszym kwartale br. sprzedaż "Gazety Polskiej" spadła aż o 31,2 proc. - do 45 351 egz. (ZKDP). - Ale kwiecień to miesiąc, w którym nasza sprzedaż się podnosi i przekracza już 50 tysięcy sprzedanych egzemplarzy - podkreśla Tomasz Sakiewicz.

(AMS, 02.06.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.