"The Washington Post" wyłączył paywall dla prenumeratorów ponad stu gazet
Ponad 100 lokalnych i regionalnych gazet przystąpiło już do promocyjnego programu amerykańskiego dziennika “The Washington Post”, w ramach którego zapewnia on bezpłatny dostęp do pełnej wersji swojego serwisu internetowego prenumeratorom tych gazet.
Waszyngtoński dziennik ujawnił, że do programu pozyskał m.in. wydawnictwo Digital First Media, którego nakładem ukazuje się ponad 60 tytułów lokalnych. W akcji uczestniczą również duże tytuły regionalne m.in. “Dallas Morning News”, “Honolulu Star-Advertiser”, ”Milwaukee Journal Sentinel” i ”Minneapolis Star Tribune”.
Obecnie opłata za miesięczny dostęp do pełnej wersji serwisu internetowego i aplikacji mobilnych “The Washington Post” wynosi 99 dol. rocznie lub 9 dol. miesięcznie. W sierpniu ub.r. waszyngtoński dziennik przejął za 250 mln dol. twórca serwisu Amazon Jeff Bezos.
(LL, 30.05.2014)










