Show Wojewódzkiego oglądało w tym sezonie 300 tys. widzów mniej
Wiosenna edycja talk-show "Kuba Wojewódzki" przyciągała do TVN średnio 1,34 mln widzów – ponad 300 tys. mniej niż rok temu. Program pozostał jednak liderem pasma.
Emitowany od 4 marca do 27 maja we wtorki o 22.30 program Wojewódzkiego dał TVN średnio 14,9 proc. udziału w rynku, podczas gdy TVP 2 miał 11,7 proc. udziału, Polsat – 11,4 proc., a TVP 1 – 7,3 proc. W grupie komercyjnej (osoby w wieku 16-49 lat) "Kuba Wojewódzki" prowadził z wynikiem 19,2 proc. wobec 12,9 proc. Polsatu oraz jednocyfrowych udziałów głównych anten TVP (Dwójka – 7,6 proc., Jedynka – 6,7 proc.).
Ze sprzedaży reklamy przy talk-show TVN uzyskał 10,98 mln zł (cennikowo, bez rabatów). Na jesień stacja planuje kolejną edycję programu.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 29.05.2014)










