Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 29, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVN i Jedynką

Dane z okresu 19.05.2014 - 25.05.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 12,30%
2 TVN 12,26%
3 TVP1 10,75%
4 TVP2 9,79%
5 TVN7 3,58%
6 TVN24 3,26%
7 TV PULS 3,25%
8 TVP INFO 2,79%
9 TV4 2,41%
10 Polsat2 1,76%
11 Puls 2 1,50%
12 TVP Seriale 1,47%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,27%
14 Polsat News 1,07%
15 TVP Regionalna 1,04%
16 Polsat Sport 0,99%
17 TV6 0,96%
18 TVP Rozrywka 0,84%
19 Discovery 0,77%
20 Polo TV 0,77%
  Inne 27,17%













Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-05-19 20:45:22 6 307 17,86%
2 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-05-21 20:44:43 5 140 14,55%
3 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2014-05-25 20:05:06 5 014 14,19%
4 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-05-22 20:30:35 3 790 10,73%
5 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-05-20 20:07:22 3 592 10,17%
6 DANCING WITH THE STARS - TANIEC Z GWIAZDAMI /PROG.ROZR./ Polsat 2014-05-23 20:05:04 3 538 10,02%
7 KULISY SERIALU M JAK MIŁOŚĆ TVP2 2014-05-20 21:40:20 3 317 9,39%
8 WIADOMOŚCI TVP1 2014-05-25 19:30:09 3 174 8,99%
9 LIGA MISTRZÓW /MECZ PIŁKI NOŻNEJ/ - REAL MADRYT - ATLETICO MADRYT TVP1 2014-05-24 20:27:39 3 154 8,93%
10 SPRAWA DLA REPORTERA /PROG.PUBLICYS./ TVP1 2014-05-22 21:30:34 2 971 8,41%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(29.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.