Dział: RADIO

Dodano: Luty 03, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Antyradio zakończyło zmianę logo

Sieć Antyradio (Ad.point) zmodyfikowała logo.

Nowe jest prostokątne (poprzednio kwadratowe), a częstotliwość jest napisana małą czcionką i znajduje się za słowem ”Antyradio”. Dotychczas częstotliwość zajmowała ponad połowę powierzchni logo i znajdowała się pod nazwą rozgłośni. Zachowano czerwono-czarną kolorystykę napisu i łososiowe tło. Zakończono ewolucję logo wywodzącego się ze znaku Radia 94, które zmieniło się w warszawskie Antyradio 94 FM w czerwcu ubiegłego roku. Kreację nowego logo przygotowała agencja Dormington.

(KRZ, 03.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.