Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Maj 23, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hill + Knowlton Strategies odpowiada za PR nowych odmian Tigera

Agencja Hill + Knowlton Strategies rozpoczęła współpracę z marką Tiger (Grupa Maspex Wadowice).

Agencja H+K Strategies odpowiada za opracowanie i realizację strategii komunikacji PR dla dwóch nowych wariantów napoju energetycznego: Tiger Mental i Tiger Restart.  Agencja została zaproszona do współpracy z Maspex Wadowice z powodu kampanii realizowanej dla nowych wariantów Tigera przez Young & Rubicam - inną agencję z grupy WPP, do której należy H+K Strategies. Za planowanie i zakup mediów do tej kampanii odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

(BG, 23.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.