Dział: RADIO

Dodano: Maj 21, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RMF FM obniża ceny reklam, gdy konkurencja podnosi

Ceny reklam w RMF FM na lato obniżono średnio o 1 proc. – podała wczoraj Grupa RMF w komunikacie.

”W wakacje większość reklamodawców ogranicza swoją aktywność reklamową, stąd chcemy mieć dla nich jeszcze bardziej atrakcyjną ofertę. Ta obniżka i rosnąca słuchalność z początku 2014 roku zapewnią naszym klientom bardzo korzystne warunki. Zwłaszcza w sytuacji, kiedy konkurencja podnosi ceny” – skomentował w komunikacie Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Reklamy w kwietniu zdrożały w rozgłośniach Agory, a od czerwca – w Radiu Zet.
Najdroższy, 30-sekundowy spot w RMF FM nadal kosztuje 23,7 tys. zł (od środy do piątku w paśmie 8-10 rano). Mniej zapłacą klienci np. za reklamy od środy do piątku między 20 a 21 – 1,8 tys. zł (spadek o 10 proc.) i w niedziele między 8 a 9 – 2,5 tys. zł (spadek o 7,4 proc.).
Ceny reklam w RMF Classic spadły średnio o 2 proc., a w RMF Maxxx – o 0,5 proc.
Letni cennik Grupy RMF obowiązywać będzie od 30 czerwca do 31 sierpnia br.
Na razie zmian w cennikach nie planuje Grupa Radiowa Time. Z kolei Polskie Radio po raz ostatni ceny zmieniło jesienią ub.r.

(KOZ, 21.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.