Platforma Mediowa Point Group ma już 2,6 mln zł zysku netto
Prawie trzy razy wyższy zysk niż przed rokiem uzyskała Grupa Kapitałowa Platforma Mediowa Point Group, wydawca „Wprost” i „Do Rzeczy”, w pierwszym kwartale br.
Spółka podała, że jej zysk netto wyniósł 2,6 mln zł wobec 908 tys. zł w pierwszym kwartale ub.r. Grupa osiągnęła go przy skonsolidowanych przychodach ze sprzedaży 16,5 mln zł. Wynik EBITDA to 3,5 mln zł.
Jak stwierdzono w komunikacie ogłaszającym wyniki grupy, zdecydowanie wyższe zysk i EBIDTA to zasługa m.in. optymalizacji kosztów - w tym zmniejszenia kosztów zarządu o ok. 37 proc. - i zwiększenia efektywności.
Wyniki osiągnięte przez PMPG w pierwszym kwartale 2014 roku pozwalają zarządowi na podtrzymanie prognozy ogłoszonej w marcu br.: uwzględniając dynamikę rynku reklamowego i zmiany w jego strukturze, również w tym roku grupa powinna mieć przychody na poziomie 64 mln zł przy kilkunastoprocentowym wzroście rentowności liczonej rok do roku.
(PR, AMS, 15.05.2014)










