"Gazeta Wyborcza" i "Metro" nagrodzone w konkursie INMA Awards
Dzienniki "Gazeta Wyborcza" i bezpłatne "Metro" (oba tytuły Agora SA) zostały nagrodzone w konkursie INMA Awards.
„Gazeta Wyborcza” zajęła drugie miejsce w kategorii Najlepszy pomysł lub rozwiązanie na wzrost cyfryzacji odbiorcy za „Trasy magiczne”. Jest to projekt zrealizowany przez czytelników i dziennikarzy lokalnych oddziałów „GW", którzy opisywali swoje ulubione trasy podróży samochodowych. „Metro” natomiast zdobyło trzecie miejsce w kategorii Najlepszy nowy produkt druku za „Metro na Szpilkach”. Jest to bezpłatny magazyn lifestylowo-konsumencki, ukazujący się co kwartał, a adresowany do mieszkanek dużych miast.
W tegorocznej edycji konkursu 146 gazet z 37 krajów zgłosiło 560 projektów. Wyniki konkursu ogłoszono 13 maja na zakończenie 84. Światowego Kongresu INMA w San Francisco.
Konkurs INMA Awards na najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie organizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA.
(PR, MAL, 15.05.2014)










