Dział: PRASA

Dodano: Maj 15, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Gazeta Wyborcza" i "Metro" nagrodzone w konkursie INMA Awards

Dzienniki "Gazeta Wyborcza" i bezpłatne "Metro" (oba tytuły Agora SA) zostały nagrodzone w konkursie INMA Awards.

„Gazeta Wyborcza” zajęła drugie miejsce w kategorii Najlepszy pomysł lub rozwiązanie na wzrost cyfryzacji odbiorcy za „Trasy magiczne”. Jest to projekt zrealizowany przez czytelników i dziennikarzy lokalnych oddziałów „GW", którzy opisywali swoje ulubione trasy podróży samochodowych. „Metro” natomiast zdobyło trzecie miejsce w kategorii Najlepszy nowy produkt druku za  „Metro na Szpilkach”. Jest to bezpłatny magazyn lifestylowo-konsumencki, ukazujący się co kwartał, a adresowany do mieszkanek dużych miast.
W tegorocznej edycji konkursu 146 gazet z 37 krajów zgłosiło 560 projektów. Wyniki konkursu ogłoszono 13 maja na zakończenie 84. Światowego Kongresu INMA w San Francisco.
Konkurs INMA Awards na najlepsze rozwiązania marketingowe w prasie organizuje Międzynarodowe Stowarzyszenie Mediów Informacyjnych INMA.

(PR, MAL, 15.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.