Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 02, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowi pracownicy Goldfingera i CAM Media

Należące do jednej grupy agencje Goldfinger i CAM Media powiększyły zespoły.

Do działu kreacji Goldfingera dołączył Mariusz Marszałek, który poprzednio współpracował m.in. z Leo Burnett, Market Point. Natomiast specjalizująca się w kampaniach na niestandardowych nośnikach reklamowych agencja CAM Media powiększyła się o Radosława Czaplińskiego, account manager w dziale ambient solutions. Wcześniej zajmował się on marketingiem w KDM Dariusz Mazur i Instant Polska. Do CAM Media przeszedł z Goldfingera Krzysztof Wysoki, dotychczas senior account manager. W nowym miejscu pracy, jako account manager w dziale retail ticket, będzie odpowiadał za reklamę na rewersach paragonów kasowych.

(MAZ, 02.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.