Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 13, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Havas Media tworzy Ecselis, na czele Michał Kidała

Na czele zespołu nowo powstałej jednostki Havas Media Group – Ecselis, zajmującej się digital performance marketingiem, stanął Michał Kidała.

Obejmując stanowisko head of Ecselis, Michał Kidała jest odpowiedzialny za budowę i rozwój nowej struktury w Polsce i pozyskiwanie klientów. Ostatnio pracował jako client service & strategy director w Grupie ClickAd.
Ecselis będzie zajmować się optymalizacją kosztową wszystkich wykorzystywanych w komunikacji online kanałów oraz analizowaniem elementów wpływających na efektowność działań performance marketingu.
„Marketerzy zamiast skupić się na rozwoju biznesu i optymalizacji swoich wydatków reklamowych muszą poświęcić wiele czasu na integrację różnych dostawców (wiele kontaktów, spotkań, integracja danych z wielu różnych miejsc). Wychodzimy temu naprzeciw" - przedstawia w komunikacie prasowym istotę działania nowej struktury Robert Bernaciak, digital planning & buying director w Havas Media Group. Ecselis ma być alternatywą dla reklamodawców szukających zaawansowanych rozwiązań efektywnościowych.

(BG, PR, 13.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.