Havas Media tworzy Ecselis, na czele Michał Kidała
Na czele zespołu nowo powstałej jednostki Havas Media Group – Ecselis, zajmującej się digital performance marketingiem, stanął Michał Kidała.
Obejmując stanowisko head of Ecselis, Michał Kidała jest odpowiedzialny za budowę i rozwój nowej struktury w Polsce i pozyskiwanie klientów. Ostatnio pracował jako client service & strategy director w Grupie ClickAd.
Ecselis będzie zajmować się optymalizacją kosztową wszystkich wykorzystywanych w komunikacji online kanałów oraz analizowaniem elementów wpływających na efektowność działań performance marketingu.
„Marketerzy zamiast skupić się na rozwoju biznesu i optymalizacji swoich wydatków reklamowych muszą poświęcić wiele czasu na integrację różnych dostawców (wiele kontaktów, spotkań, integracja danych z wielu różnych miejsc). Wychodzimy temu naprzeciw" - przedstawia w komunikacie prasowym istotę działania nowej struktury Robert Bernaciak, digital planning & buying director w Havas Media Group. Ecselis ma być alternatywą dla reklamodawców szukających zaawansowanych rozwiązań efektywnościowych.
(BG, PR, 13.05.2014)
