X-news udostępni z mundialu materiały wideo agencji SNTV
Agencja TVN X-news będzie dystrybuować materiały wideo z mistrzostw świata w piłce nożnej w Brazylii dostarczane przez SNTV, agencję specjalizującą się w produkcji materiałów informacyjnych wideo o tematyce sportowej.
Klienci serwisu agencyjnego x-news otrzymają ponad 300 newsowych klipów wideo, przygotowywanych przez ekipy reportersko-produkcyjne SNTV w Brazylii. Przed mistrzostwami będą to materiały z prezentacjami 12 miast gospodarzy, stadionów, baz treningowych a także wizytówki 32 drużyn i gwiazd. W trakcie turnieju w X-news codziennie publikowane będą klipy z konferencji prasowych, treningów, a także materiały breaking news. W serwisie znajdą się także zapowiedzi wszystkich 64 meczów, komentarze zawodników, trenerów i kibiców oraz mundialowe ciekawostki i ciekawostki. Wszystkie klipy tłumaczone będą na język polski.
20 akredytowanych w Brazylii ekip SNTV ma zapewnić obsługę newsową turnieju, przybliżając widzom najciekawsze wydarzenia i miejsca. Łącznie SNTV planuje wyprodukować w czasie mistrzostw ponad 1500 materiałów wideo i zebrać ponad 2000 wypowiedzi. Redakcja sportowa Agencji TVN przygotuje na tej podstawie 300 klipów wideo, poruszając najciekawsze z punktu widzenia polskiego widza tematy.
X-news, należący do TVN Media, to serwis agencyjny z newsowymi materiałami wideo, audio, foto z kraju i z zagranicy. W serwisie znajdują się zarówno materiały płatne, jak i przeznaczone do bezpłatnej publikacji. Wśród dostawców materiałów wideo znajdują się wszystkie kanały TVN, CNN Newsource, Cihan News Agency, kilkadziesiąt stacji telewizyjnych zrzeszonych w ENEX, agencja informacyjna social media Storyful, sieć serwisów Mediów Regionalnych, Orange sport. Codziennie w serwisie X-news jest publikowanych ok. 150 materiałów wideo. Z jej usług SNTV korzysta ponad 450 nadawców i media elektroniczne z całego świata.
(12.05.2014)
