Prezenterzy Radia Zet promują stację w kampanii (wideo)

Prezenterzy Radia Zet w najnowszej kampanii stacji (fot. Radio Zet)
Prezenterzy Radia Zet promują rozgłośnię w rozpoczętej w miniony weekend kampanii reklamowej.
W działaniach biorą udział prowadzący: poranne ”Dzień dobry bardzo” - Marzena Chełminiak, Marcin Sońta i Marek Starybrat oraz popołudniowe „Uważam Zet” - Michał Korościel i Damian Michałowski. W reklamie wykorzystano piosenki Sylwii Grzeszczak ”Księżniczka”, Margaret ”Wasted” oraz Mroza ”Jak nie my to kto”.
”Nasze filmy pokazują, jacy jesteśmy i co jest dla nas ważne. Zetka chce być blisko swoich słuchaczy, poprawia im humory, daje zabawę. A przy tym bawimy się pracą i mamy do siebie dystans” – stwierdził w komunikacie prasowym informującym o rozpoczęciu kampanii Rafał Olejniczak, szef stacji Eurozetu.
Częścią projektu jest antenowa zabawa ”Bijemy się o słuchaczy”. Drużyny prowadzących rywalizują ze sobą o głosy fanów. Wyniki pojedynków oraz relacje z nich będą dostępne na stronie WWW rozgłośni.
Kampania już objęła telewizje (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne), a wkrótce reklamy pojawią się również w prasie (dzienniki i tygodniki opinii) oraz Internecie (m.in. Onet.pl i Wp.pl). Koncepcję kreatywną przygotowało Radio Zet, media zaplanował i zakupił Zenith Optimedia Group.
(KOZ, PR, 11.05.2014)
