Disco Polo Music ma 0,2 proc. udziału, nadając tylko w Cyfrowym Polsacie

Disco Polo Music to pierwszy z dwóch tworzonych przez Polsat kanałów muzycznych
Disco Polo Music, nowy kanał muzyczny Telewizji Polsat, w grupie ogólnej osiągnął 0,19 proc. udziału w rynku – wynika z danych obejmujących okres 1-7 maja br.
Telewizja nadaje od początku maja i do wczoraj dostępna była tylko w Cyfrowym Polsacie, od dziś także na NC+. W grupie komercyjnej (16-49 lat) Disco Polo Music zdobył 0,3 proc. udziału w rynku. Dla porównania naziemny kanał Polo TV (należy do spółki Lemon Records z ZPR SA), też prezentujący disco polo, w pierwszych siedmiu dniach maja miał 0,71 proc. udziału w rynku (1,03 proc. w grupie komercyjnej).
Dotychczas najwięcej widzów w Disco Polo Music oglądało program ”Ranking sukcesy i porażki”, który 3 maja śledziło średnio 75 tys. widzów (0,65 proc. udziału w rynku). Wśród najpopularniejszych pozycji znalazły się też: ”Disco Party” 3 maja (66,3 tys. widzów; 0,57 proc. udziału) i ”TOP 10” 2 maja (61,5 tys.; 1,09 proc.).
28 kwietnia ruszył kolejny kanał muzyczny Lemon Records – Vox Music TV, który prezentuje muzykę dyskotekową, w tym również disco polo. Oglądalność telewizji nie jest jeszcze mierzona.
Telewizja Polsat szykuje już drugi kanał muzyczny - P-Music, który prawdopodobnie rozpocznie nadawanie w lipcu br.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 09.05.2014)
