Dział: IMPREZY

Dodano: Maj 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polski Konkurs Reklamy KTR 2014

Podczas gali konkursu reklamowego KTR Grand Prix trafiło do agencji FaceAddicted. Została ona nagrodzona za kampanię "Kulturyzator Frugo”, zrealizowaną dla FoodCare na Wykop.pl. Agencją Roku została DDB Warszawa, a tytuł Reklamodawcy Roku otrzymał Maspex Wadowice.

Więcej o wynikach konkursu piszemy tutaj.

Organizatorem konkursu kierowanego do agencji mediowych, ATL, BTL, PR, event marketingowych, interactive jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Gala odbyła się 8 maja 2014 roku w Teatrze Polskim w Warszawie.

(Fot. Marcin Obara/Press)
(Fot. Marcin Obara/Press)
(Fot. Marcin Obara/Press)

(09.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.