Dział: PERSONALIA

Dodano: Maj 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Chwinda został dyrektorem artystycznym w Valkea Media

Tomasz Chwinda został dyrektorem artystycznym w Valkea Media

Tomasz Chwinda objął nowo utworzone stanowisko dyrektora artystycznego w Valkea Media, gdzie odpowiada za publikacje grupy Warsaw Business Journal. Dodatkowo współpracuje z działem custom publishing.

Chwinda odpowiada za miesięcznik "Warsaw Business Journal Observer" i trzy roczniki: "Book of Lists", "Made in Poland", "Investing in Poland". Wcześniej nie było dyrektora artystycznego tych pism - od strony graficznej zajmował się nimi grafik Piotr Wyskok.
Tomasz Chwinda współpracuje też z pismami custom publishing wydawanymi przez Valkea Media (m.in. "Fridge", "Peso Perfecto", "Wiem") i wspiera dyrektora artystycznego Krzysztofa Pietrasika.
Chwinda w przeszłości był dyrektorem artystycznym i kreatywnym w agencjach Mediapolis, Novimedia i w Direct Publishing Group. Współpracował też z magazynami "Focus", "Elle", "Voyage".
Dyrektorami artystycznymi w pozostałych tytułach Valkea Media są Kevin Demaria ("Warsaw Insider"), Magdalena Wurst ("Aktivist") i Katarzyna Reutt ("Gaga").

 

(MAL, PR, 07.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.