Tomasz Chwinda został dyrektorem artystycznym w Valkea Media
Tomasz Chwinda został dyrektorem artystycznym w Valkea Media
Tomasz Chwinda objął nowo utworzone stanowisko dyrektora artystycznego w Valkea Media, gdzie odpowiada za publikacje grupy Warsaw Business Journal. Dodatkowo współpracuje z działem custom publishing.
Chwinda odpowiada za miesięcznik "Warsaw Business Journal Observer" i trzy roczniki: "Book of Lists", "Made in Poland", "Investing in Poland". Wcześniej nie było dyrektora artystycznego tych pism - od strony graficznej zajmował się nimi grafik Piotr Wyskok.
Tomasz Chwinda współpracuje też z pismami custom publishing wydawanymi przez Valkea Media (m.in. "Fridge", "Peso Perfecto", "Wiem") i wspiera dyrektora artystycznego Krzysztofa Pietrasika.
Chwinda w przeszłości był dyrektorem artystycznym i kreatywnym w agencjach Mediapolis, Novimedia i w Direct Publishing Group. Współpracował też z magazynami "Focus", "Elle", "Voyage".
Dyrektorami artystycznymi w pozostałych tytułach Valkea Media są Kevin Demaria ("Warsaw Insider"), Magdalena Wurst ("Aktivist") i Katarzyna Reutt ("Gaga").
(MAL, PR, 07.05.2014)