Prognoza pogody w TVP 1 miała największe wpływy ze sponsoringu
06.05.2014, 07:16

Programem, który w pierwszym kwartale br. zarobił najwięcej na sponsoringu była prognoza pogody w TVP 1.
Jej wydanie po wieczornych "Wiadomościach" zarobiło w tym okresie na emisji plansz sponsorskich 12,7 mln zł (dane cennikowe Nielsen Audience Mesurement). Drugim pod względem wpływów ze sponsoringu programem był serial "Pierwsza miłość" - Polsat zarobił na nim blisko 12 mln zł. Trzecie miejsce zajął śniadaniowy program "Dzień Dobry TVN" z wpływami 11,9 mln zł (w ub.r. był liderem z wpływami 12,3 mln zł). Kolejne miejsca zajęły prognoza pogody w Polsacie (10,5 mln zł) oraz serial Polsatu "Świat według Kiepskich" (9,9 mln zł).
(BG, 06.05.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
