Dział: PRASA

Dodano: Maj 06, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Der Spiegel" po 17 latach zmienił layout

Strona tytułowa najnowszego numeru tygodnika "Der Spiegel"

Czołowy niemiecki tygodnik, "Der Spiegel", zyskał nowy layout - to pierwsza taka zmiana od 17 lat.

Wczoraj ukazał się pierwszy numer pisma w odświeżonej szacie graficznej. Zmiany widoczne są już na okładce, gdzie dodano m.in. dodatkowe elementy informujące o najważniejszych tematach numeru. Powiększono też obszar zadruku stron, a teksty wzbogacone zostały o ilustracje i fotografie o rozmiarach większych niż dotychczas. Dominujący do tej pory (m.in. w tytułach i elementach graficznych artykułów) kolor czerwony został zastąpiony przez pomarańczowy.
"Der Spiegel" jest najpopularniejszym niemieckim tygodnikiem opinii - jego średnia sprzedaż wynosi ponad 875 tys. egz.

(LL, 06.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.