Microsoft zmienia agencję reklamową i dom mediowy
Koncern Microsoft powierzył holdingom reklamowym IPG i Dentsu Aegis Network obsługę swoich globalnych budżetów reklamowych - kreatywnego i mediowego. Rozstrzygnięcie to obejmuje także Polskę.
Microsoft poinformował, że za kreację jego kampanii odpowiadać będą agencje z portfolio IPG m.in. McCann Erickson, The Martin Agency i Erwin Penland. Dotychczas kreatywnymi partnerami Microsoftu były m.in. Wunderman i Possible (obie WPP) oraz Razorfish (Publicis).
Odpowiedzialność za planowanie i zakup mediów dla koncernu z Redmond przejmie przede wszystkim sieć Carat należąca do Dentsu Aegis Network. Do tej pory za obsługę mediów odpowiadały UM (IPG) oraz Starcom MediaVest Group (Publicis).
Roczne globalne wydatki reklamowe producenta systemu operacyjnego Windows szacowane są na ponad 2,6 mld dol.
(LL, 05.05.2014)










