Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Europejscy wydawcy przeciwni testom Google  |  Tania dezinformacja w social mediach  |  Cennik TVP na grudzień  |  Z Wawel SA odszedł dyrektor  |  Oglądalność "Tańca z Gwiazdami" w Polsacie  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Widownia "MasterChefa" spadła poniżej 1 mln  |  TVN Siedem wydłużył sezon talk-show  |  "Azja Express" stracił widzów  |  Kanał dla seniorów Silver TV bez poranka  |  Przychody Astro zmniejszyły się o 35 proc.  |  Wyniki Red Carpet Media Group  |  Redaktorka rozstaje się z wydawnictwem Bauer  |  Subskrybenci Tok FM Premium mogą wziąć udział w nagraniu  |  Gazeta.pl współpracuje z kolektywem  |  Katolickie Radio Podlasie zmieniło dyrektora  |  Znamy zwycięzcę przetargu Telewizji Polskiej  |  Zasięg reklamy zewnętrznej w październiku  |  Agencja Streetcom pracuje  |  Trump wyznaczył przewodniczącego Federalnej Komisji Łączności  |  Facebook ma wypłacić w Niemczech odszkodowania użytkownikom, których dane pozyskano nielegalnie  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Maj 05, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 przed Polsatem i TVN

Dane z okresu 21.04.2014 - 27.04.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 TVP1 14,22%
2 Polsat 11,84%
3 TVN 11,18%
4 TVP2 8,78%
5 TVN7 3,45%
6 TV PULS 3,39%
7 TVP INFO 2,73%
8 TVN24 2,69%
9 TV4 2,67%
10 Polsat2 1,48%
11 TVP Seriale 1,46%
12 Puls 2 1,31%
13 TTV - Twoja Telewizja 1,25%
14 TVP Regionalna 1,03%
15 TV6 1,00%
16 Polsat News 0,93%
17 TVP Rozrywka 0,88%
18 Stopklatka 0,83%
19 TVP Polonia 0,83%
20 Discovery 0,79%
  Inne 27,26%

 















Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 MSZA ŚWIĘTA KANONIZACYJNA /TRANSMISJA Z WATYKANU/ - KANONIZACJA JANA PAWŁA II I JANA XXIII TVP1 2014-04-27 09:55:37 6 706 18,98%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 2014-04-27 20:40:32 6 377 18,05%
3 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 2014-04-22 20:45:15 6 268 17,74%
4 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 2014-04-23 20:44:51 5 098 14,43%
5 WIADOMOŚCI TVP1 2014-04-27 19:30:07 4 706 13,32%
6 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 2014-04-24 20:30:48 4 505 12,75%
7 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 2014-04-27 20:22:12 4 152 11,76%
8 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 2014-04-22 20:08:31 3 783 10,71%
9 FAKTY TVN 2014-04-22 18:59:54 3 715 10,52%
10 TELEEXPRESS TVP1 2014-04-27 17:00:05 3 593 10,17%

 

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(05.05.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.