Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 30, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tygodnik "Piłka Nożna" w większym formacie chce być opiniotwórczy

Okładka nowego numeru "Piłki Nożnej"

Wczorajsze wydanie tygodnika "Piłka Nożna" (Profus Management) ukazało się w większym formacie. Pojawiły się też nowe działy.

Tygodnik, który dotychczas miał format 210 x 270 mm, odtąd ma wychodzić w formacie 260 x 340. Autorem nowej makiety jest Rafał Sadownik, który kieruje studiem graficznym pisma.
Nie zmieniła się objętość pisma (48 stron). Pojawiły się rubryki, które istniały w miesięczniku wydawcy "Piłka Nożna Plus" (już się nie ukazuje), m.in. Alfabet, gwiazdy, Wycena zawodnika, Top wszech czasów. Dodano nowy dział o trzeciej lidze piłki nożnej. Cena tygodnika nie zmieniła się i wynosi 3,99 zł.
Wydawca pracuje nad zmianą linii programowej pisma. Ma pojawiać się więcej publicystyki. - Chcemy, by teksty były bardziej wyraziste, kontrowersyjne, ale nie bulwarowe, bo jako tygodnik mamy ambicje opiniotwórcze – mówi zastępca redaktora naczelnego Adam Godlewski.
Po ukazaniu się nowego numeru na rynku czytelnicy zaczęli w mediach społecznościowych krytykować zmiany. Nie spodobała się im m.in. gorsza jakość papieru i brudzący tusz. - Rewolucyjne zmiany zazwyczaj przynoszą krytykę, ale to, że wprowadziliśmy dodatkowe treści działa na plus i na dłuższą metę powinno przekonać czytelnika – uważa Godlewski.

(MAL, 30.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.