Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zmiany w opłacie reprograficznej  |  Wyniki finansowe producenta "Na dobre i na złe"  |  Dentsu X ma znacznie wyższe przychody  |  "Kobieta na krańcu świata" Martyny Wojciechowskiej  |  Polsat 2 na razie bez kontynuacji serialu  |  Program w TVP 3 Poznań  |  Nadawca kanałów 4fun  |  Inwestycja w CMS obciąża finanse wydawcy lokalnego portalu  |  "Echo Dnia" partnerem medialnym piłkarskiego klubu  |  Agencja mediowa Carat  |  Awans w More Bananas  |  Walk Creative wzmacnia zespół  |  Mufu z Mastermind Media przeprowadzą kampanię społeczną  |  Projekty Lunapark collective z nagrodami  |  ITV dzięki sukcesowi angielskich piłkarek miał najwyższą oglądalność w roku  |  NBCUniversal zamierza uruchomić sportową sieć telewizyjną  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aktorzy serialu „Gra o tron” przyjeżdżają do Polski

W ramach promocji czwartego sezonu serialu HBO „Gra o tron” do Polski przyjeżdżają John Bradley, serialowy Samwell Tarly i Daniel Portman, występujący w roli Podricka Payne’a.

Bradley występuje w serialu od pierwszego sezonu, natomiast Portman dołączył do obsady w drugim sezonie. Aktorzy w przyszłym tygodniu odwiedzą Warszawę, gdzie wezmą udział w konferencji prasowej, a także spotkają się z fanami podczas specjalnego pokazu. W poniedziałek, 28 kwietnia fani razem z aktorami będą mogli obejrzeć na kinowym ekranie trzeci oraz czwarty odcinek serialu, który tego dnia będzie miał premierę na antenie HBO. Zaproszenia na pokaz można wygrać w konkursach organizowanym na fanpage’ach „Gry o tron” i HBO Polska.
„Gra o tron” to serial HBO, oparty na sadze fantasy „Pieśń Lodu i Ognia” George'a R.R. Martina.

(24.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.