Dział: PRASA

Dodano: Luty 01, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Warsaw Business Journal" poszerza tematykę

Anglojęzyczny tygodnik o polskim biznesie i gospodarce "Warsaw Business Journal" (Valkea Media) poszerza tematykę i rozbudowuje ofertę reklamową.

Od lutego dodatek o nieruchomościach ”Lokale immobilia” będzie się ukazywał co tydzień (dotąd co dwa tygodnie). Poszerzy się też jego tematyka – oprócz nieruchomości komercyjnych będą także informacje o nieruchomościach prywatnych. Dodano sekcję ”Culture & Leisure”, która dla zagranicznych biznesmenów ma pełnić rolę przewodnika po życiu kulturalnym. ”WBJ” od lutego wprowadza nowe formy reklam. Będzie można kupić małe formaty, nawet o połowę tańsze niż dotąd. Ma to przyciągnąć lokalnych reklamodawców z rynku nieruchomości.

(ML, 01.02.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.