Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Na Press.pl na bieżąco najważniejsze newsy o mediach i reklamie  |  Z pełnym wydaniem newslettera "Presserwis" wracamy na Państwa skrzynki w poniedziałek  |  Masz już "Presserwis"? To codzienny newsletter, który dostaniesz rano na swoją skrzynkę pocztową  |  Publikujemy tam kilkadziesiąt mniejszych i większych materiałów o mediach i reklamie – newsów, analiz, opinii  |  To tematy, o których potem mówią inni  |  Możesz zamówić "Presserwis" – kliknij tutaj  | 

Temat: telewizja

Dział: OGLąDALNOść TV

Dodano: Kwiecień 24, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polsat przed TVN i Jedynką

Dane z okresu 14.04.2014 - 20.04.2014
Źródło: Nielsen Audience Measurement

Udział w rynku

  STACJA SHR %
1 Polsat 12,72%
2 TVN 12,31%
3 TVP1 11,84%
4 TVP2 9,88%
5 TVN7 3,45%
6 TV PULS 3,32%
7 TVN24 2,89%
8 TV4 2,75%
9 TVP INFO 2,52%
10 Puls 2 1,42%
11 TVP Seriale 1,41%
12 Polsat2 1,40%
13 Polsat News 1,16%
14 TTV - Twoja Telewizja 1,14%
15 TV6 1,02%
16 TVP Regionalna 0,96%
17 Kino Polska 0,93%
18 Polo TV 0,87%
19 TVP Rozrywka 0,86%
20 Discovery 0,71%
  Inne 26,44%

 











Najchętniej oglądane programy

  TYTUŁ STACJA DATA POCZĄTEK AMRx1000 AMR %
1 M JAK MIŁOŚĆ /TELENOW.POL./ TVP2 15-04-2014 20:44:25 6 832 19,34%
2 RANCZO /SER.KOM.POL./ TVP1 20-04-2014 20:28:07 5 767 16,33%
3 NA DOBRE I NA ZŁE /SER.OBYCZ.POL./ TVP2 16-04-2014 20:44:35 5 460 15,46%
4 PROGNOZA POGODY TVP1 20-04-2014 20:15:50 4 225 11,96%
5 WIADOMOŚCI TVP1 14-04-2014 19:30:07 4 075 11,54%
6 BARWY SZCZĘŚCIA /SER.POL./ TVP2 15-04-2014 20:07:04 4 058 11,49%
7 OJCIEC MATEUSZ /SER.KRYM.OBYCZ.POL./ TVP1 17-04-2014 20:30:19 4 058 11,49%
8 SPORT /SERWIS SPORT./ TVP1 20-04-2014 20:04:58 3 996 11,31%
9 FAKTY TVN 14-04-2014 19:00:05 3 781 10,71%
10 TELEEXPRESS TVP1 15-04-2014 17:00:07 3 733 10,57%

Wpływy reklamowe stacji

Wydatki reklamowe sektorów w telewizji

(24.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.