MSZ wybrało agencje od wizerunku Polski w mediach społecznościowych

Ministerstwo Spraw Zagranicznych sfinalizowało przetarg na przygotowanie i realizację działań PR i w mediach społecznościowych w ramach kampanii wizerunkowej Polski. Zwyciężyło w nim konsorcjum agencji Profile i FleishmanHillard, które pokonało konsorcjum złożone z Grayling Poland i Polskiej Agencji Prasowej.
Resort chce, by rok 2014 stał się kluczowym rokiem dla popularyzacji marki Polska na świecie. Szereg okrągłych rocznic związanych z najnowszą historią Polski, tj. 25 lat od obalenia komunizmu, 15 lat członkostwa w NATO oraz 10 lat członkostwa w Unii Europejskiej to okazja do działań zmierzających do wzmocnienia wizerunku Polski poprzez przedstawienie naszego kraju zagranicznej opinii publicznej. Zaplanowane działania nie tylko mają dotrzeć do zagranicy, ale też zaangażować polską opinię publiczną.
Kampania ma być realizowana od maja do grudnia br. Obejmie kraje o dużych skupiskach Polonii.
(BG, 23.04.2014)
