Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Kwiecień 23, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Apple nawołuje Samsunga do kopiowania swoich pomysłów

Apple szczypie Samsunga w swojej kampanii reklamowej

W kampanii wizerunkowej prowadzonej z okazji Dnia Ziemi koncern Apple pośrednio zaatakował swojego największego konkurenta - firmę Samsung.

“Jest kilka pomysłów, które powinna skopiować każda firma” - głosi slogan w ogłoszeniach prasowych, które ukazały się wczoraj w czołowych gazetach w Wielkiej Brytanii i Niemczech. W dalszej części reklamy podkreślono zaangażowanie ekologiczne amerykańskiego koncernu, m.in. wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii i rezygnację ze stosowania toksycznych materiałów w produkcji urządzeń Apple'a.
Reklama w czytelny sposób nawiązuje do toczącego się sporu patentowego między Apple a Samsungiem.

(LL, 23.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.