Apple nawołuje Samsunga do kopiowania swoich pomysłów
23.04.2014, 08:00
![](/images/contents/photo_35265_1456632153_big.jpg)
Apple szczypie Samsunga w swojej kampanii reklamowej
W kampanii wizerunkowej prowadzonej z okazji Dnia Ziemi koncern Apple pośrednio zaatakował swojego największego konkurenta - firmę Samsung.
“Jest kilka pomysłów, które powinna skopiować każda firma” - głosi slogan w ogłoszeniach prasowych, które ukazały się wczoraj w czołowych gazetach w Wielkiej Brytanii i Niemczech. W dalszej części reklamy podkreślono zaangażowanie ekologiczne amerykańskiego koncernu, m.in. wykorzystywanie odnawialnych źródeł energii i rezygnację ze stosowania toksycznych materiałów w produkcji urządzeń Apple'a.
Reklama w czytelny sposób nawiązuje do toczącego się sporu patentowego między Apple a Samsungiem.
(LL, 23.04.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)