Leo Messi w kampanii Pepsi Funball
22.04.2014, 08:03

Leo Messi w globalnej kampanii Pepsi Funball (fot. materiały prasowe)
Leo Messi, piłkarz FC Barcelona, został twarzą globalnej kampanii promującej Pepsi Funball.
W Polsce kampania z jego udziałem zachęca do wyjścia z domu i zabawy w plenerze. W działaniach reklamowych prowadzonych od poniedziałku w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży widzimy, jak piłkarz i młodzi ludzie bawią się puszkami Pepsi.
Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za strategię działań w Internecie - Digital One. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media, działania PR koordynuje Questia.
(DR, 22.04.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
