Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 22, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Messi w kampanii Pepsi Funball

Leo Messi w globalnej kampanii Pepsi Funball (fot. materiały prasowe)

Leo Messi, piłkarz FC Barcelona, został twarzą globalnej kampanii promującej Pepsi Funball.

W Polsce kampania z jego udziałem zachęca do wyjścia z domu i zabawy w plenerze. W działaniach reklamowych prowadzonych od poniedziałku w telewizji, Internecie i punktach sprzedaży widzimy, jak piłkarz i młodzi ludzie bawią się puszkami Pepsi.
Adaptację reklamy telewizyjnej przygotowała agencja reklamowa BBDO Warszawa. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy OMD, a za strategię działań w Internecie - Digital One. Materiały POS opracowała agencja Pink Pepper Media, działania PR koordynuje Questia.

(DR, 22.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.