Zmiany w zarządzie wydawnictwa IPM
01.02.2006, 00:00
Marcin Hutnik od dziś jest nowym członkiem zarządu i jednocześnie dyrektorem zarządzającym w wydawnictwie IPM (Internet Prasa Media). Do końca 2005 roku był dyrektorem reklamy w wydawnictwie Vogel Burda Communications.
Hutnik jest też członkiem zarządu w należącej do IPM spółce IPM BC (Internet Prasa Media Business Communication), która zajmuje się marketingiem bezpośrednim, usługami badawczymi i telemarketingiem. Prezesem zarządu IPM BC został Jarosław Majchrzak – równocześnie wiceprezes zarządu IPM. IPM ma w portfolio sześć magazynów branżowych: ”Flota”, ”Auto Firmowe”, ”Flotila” (czeska edycja ”Floty”), ”Samochody Użytkowe”, ”Auto VIP” i ”Outsourcing Magazine”.(ML, 01.02.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
