80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

80 proc. badanych słucha treści audio codziennie  |  Fundacja Avalon szuka agencji  |  Program kulinarny w naziemnej Stopklatce  |  TTV kontynuuje sprawdzone formaty  |  Widownia serialu "Malanowski. Nowe rozdanie" w TV 4  |  Zestawienie kanałów muzycznych  |  TVP 3 Poznań co miesiąc ze spektaklami  |  Przejście z radia Tok FM do TVP 3 Warszawa  |  Radio Eska  |  "Gazeta Wyborcza" zmieniła nazwę serwisu z tekstami magazynowymi  |  Transfer z Assembly do One Eleven  |  Agencja Chromatique wybrana  |  Zespół GoldenSubmarine  |  Rusza kampania marki MG  |  John Nallen prezesem Fox Corporation  |  Cyberataki zakłóciły publikację gazet Lee Enterprises w całych Stanach Zjednoczonych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 34 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 16, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Romance TV ma lepsze wyniki niż Polsat Romans

Emitujący filmy i seriale o miłości Romance TV osiąga 0,26 proc. udziału w rynku telewizyjnym – wynika z danych za okres 1-14 kwietnia br. To wyższa oglądalność, niż ma Polsat Romans.

Kanał nadaje w Polsce od grudnia 2010 roku, ale dopiero od kwietnia br. jego oglądalność mierzona jest przez Nielsen Audience Measurement. Osiągnięty przez Romance TV udział klasyfikuje go na siódmym miejscu wśród telewizji filmowo-serialowych. Liderem w analizowanym okresie był TVP Seriale z 1,32 proc. W czołówce znalazły się też Kino Polska (0,92 proc.) i AXN (0,7 proc.). Konkurencja Romance TV, czyli Polsat Romans (nadaje od września ub.r.) miał 0,09 proc.
W dniach 1-14 kwietnia br. średnia dobowa widownia Romance TV wyniosła 15,8 tys. widzów. W tym czasie najwięcej widzów przyciągnął pokazany 2 kwietnia późnym wieczorem film ”Inga Lindstrom: Testament Svena” – oglądało go średnio 80,3 tys. widzów (1,28 proc. udziału w rynku). Wśród najpopularniejszych pozycji były także filmy: "Nie zapomina się o miłości" (75,1 tys. widzów; 5 kwietnia) oraz "Rozdarte serce (74,8 tys.; 13 kwietnia).
Reklamy w Romance TV sprzedaje broker Atmedia. Stacja dostępna jest w ofercie platform NC+ i Cyfrowy Polsat, a także w sieciach kablowych.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 16.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.