Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP wyda prawie 120 tys. zł na modernizację pomiarów głośności reklam

Telewizja Polska modernizuje swój system pomiaru głośności reklam i programów. Na nowe urządzenia pomiarowe wyda 118,82 tys. zł (brutto).

Dostawcę urządzeń – firmę Wood System Integrator – telewizja wybrała w przetargu. Zgodnie z rozporządzeniem Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji reklamy nie mogą być głośniejsze od programów, po których (lub w przerwie których) są emitowane. - Telewizja Polska dąży także do tego, aby nie było skoków poziomu głośności między audycjami nadawanymi przez dany kanał – stwierdza Jacek Rakowiecki, rzecznik prasowy TVP. Nadawca publiczny chciałby ponadto zniwelować różnice w poziomach głośności między swoimi poszczególnymi kanałami.
Jak informowaliśmy, w czerwcu br. KRRiT zacznie tegoroczny monitoring głośności telewizyjnych bloków reklamowych. Podobna kontrola przeprowadzona od kwietnia do listopada ub.r. największe różnice w głośności wykazała w kanałach: TV 4, TV 6, ATM Rozrywka, TVP 2 i TVP Kultura. Na nadawców nie nałożono wtedy kar – skończyło się na wezwaniu do złożenia wyjaśnień.

(RUT, 14.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.