Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 14, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Organizator Gdynia Design Days szuka agencji

Trwa przetarg na przygotowanie kampanii promującej festiwal Gdynia Design Days, który odbędzie się w dniach od 4 do 13 lipca br. w Gdyni.

Zadaniem agencji będzie przygotowanie planu mediowego kampanii, która ma zostać przeprowadzona m.in. w radiu, prasie, na nośnikach zewnętrznych w największych polskich miastach oraz za pomocą działań ambientowych, a także obsługa PR wydarzenia, utrzymywanie relacji z mediami, obsługa kanałów w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Vimeo, YouTube, Instagram, Pinterest).
Termin składania ofert w przetargu, którego organizatorem jest Pomorski Park Naukowo-Technologiczny w Gdyni, mija 18 kwietnia br.

(DR, 14.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.