Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

BBDO Warszawa wygrała przetarg mBanku na kampanię wizerunkową

mBank w przetargu wybrał agencję BBDO Warszawa, która ma się zająć przygotowaniem kampanii wizerunkowej - wynika z informacji "Presserwisu".

Szczegóły działań w ramach tej kampanii nie są jeszcze znane. Główną agencją mBanku pozostaje Grey Group, która zwyciężyła w przetargu w lutym ub.r. Powierzenie wizerunkowego projektu agencji BBDO Warszawa ma nie mieć wpływu na dalszą współpracę mBanku z Grey. Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku, nie komentuje tych doniesień.

(AMS, 11.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.