Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Marcin Maj z OS3 Group zwycięzcą drugiej edycji konkursu AdMan Roku

Marcin Maj z OS3 Group zwyciężył w konkursie AdMan Roku 2013 (fot. Piotr Król)

Marcin Maj zdobył tytuł AdMan Roku 2013. Marcin Maj, wiceprezes OS3 Group, został doceniony za „stworzenie grupy, charyzmę i wolę walki na trudnym rynku” - m.in. tak pisali o nim głosujący przedstawiciele agencji i domów mediowych. Konkurs dla branży reklamy po raz drugi zorganizował miesięcznik „Press”.

Dzięki wizji Marcina Maja i jego determinacji niewielka agencja interaktywna w ciągu kilku lat zmieniła się się w grupę komunikacyjną, która bez kompleksów staje do przetargów z najsilniejszymi firmami na rynku i to nie tylko o budżety na działania w Internecie. Stworzona przez Maja grupa jest w ciągłej budowie i z sukcesem rozszerza swoje kompetencje. Maj w głosowaniu branży zdobył 78 punktów.
- To dobry znak, kiedy człowiek z branży interactive stoi wśród takich znamienitych nazwisk z reklamy. To od was się uczyłem. Nagroda ta pokazuje, że digital wchodzi na salony. Ta nagroda daje mi poczucie, że jutro jest po co wstawać - powiedział Marcin Maj, odbierając nagrodę.


Drugie miejsce w konkursie AdMan Roku 2013 zajął Sławomir Stępniewski – CEO Dentsu Aegis Network Poland. W głosowaniu agencji i domów mediowych zdobył 48 punktów. Został doceniony za zdolność budowania z niczego. Swój projekt zaczynał tworzyć od kilku osób. Dziś jest szefem grupy będącej częścią globalnego holdingu, przejmuje i buduje nowe spółki.
Trzecie miejsce głosujący w konkursie przyznali Jackowi Stalewskiemu, prezesowi i współwłaścicielowi agencji Grandes Kochonos - zdobył 26 punktów. „On jest niezatapialny, on i jego drużyna niezatapialnych” - brzmiało jedno z uzasadnień jego kandydatury. Stalewski został doceniony za profesjonalizm, skuteczność, koleżeńskość i pomysłowość zarówno biznesową, jak i życiową, a także za wprowadzenie i utrzymanie wyróżnialnego formatu dla marki Play i wygranie przetargu Wedla.
Czwarte miejsce (24 punktów) zajął  Szymon Gutkowski, dyrektor generalny DDB Warszawa. „Ścigałem się z nim od lat wielu i szanuję go jako groźnego i motywującego do wysiłku przeciwnika” – napisał o nim jeden z konkurentów. Gutkowski od 1996 roku jest w tej samej agencji, choć zmieniała ona nazwę i częściowo właścicieli. Od początku był jej głównym strategiem, wyznaczającym kierunki rozwoju. Jego decyzje pomogły agencji, początkowo tradycyjnie ATL, przejść pomyślnie transformację w stronę nowych mediów. Obecnie Gutkowski zarządza agencją, która  ma ugruntowaną pozycję także na rynku usług internetowych.
Piąte miejsce zajęli ex aequo Agnieszka Kosik (CEO MediaCom Warszawa) i Jan Majle (dyrektor kreacji Change Integrated) - zdobyli po 22 punktów. Kosik zyskała uznanie za skuteczną strategię dla firmy i dbałość o jej pozycję i wizerunek. MediaCom podczas konkursów Effie jest w czołówce najbardziej skutecznych domów mediowych i zajmuje coraz wyższą pozycję w rankingu RECMA. Z kolei Jan Majle utożsamiany jest z sukcesem i wysokim standardem pracy w reklamie. To współautor m.in. nagrodzonej w Cannes telewizyjnej reklamy Škody "Bagażnik" i wiralowej kampanii dla Škody "Yeti w Tatrach". Kampania jego autorstwa „Język polski jest Ą-Ę” była jedną z najczęściej nagradzanych w 2013 roku polskich prac, otrzymała m.in. cztery Złote Bębny na festiwalu Golden Drum.
Wybór AdMana Roku organizatorzy (redakcja „Press”) oddali w ręce branży. Agencje i domy mediowe głosowały na kandydatów, wybranych wcześniej przez 26 przedstawicieli branży reklamowej oraz dziennikarki „Press” piszące o komunikacji marketingowej. Głosować mogli reprezentanci wszystkich firm działających w obszarze komunikacji marketingowej: agencje reklamowe, agencje digitalowe, domy mediowe.
Ideą konkursu jest wyróżnienie osoby, której zawodowa działalność i postawa jest przykładem dla wszystkich profesjonalistów z branży.
Mecenasem konkursu jest Ströer, a partnerem Biuro Reklamy Polskapresse. Gala, na której ogłoszono wyniki, odbyła się w warszawskim klubie Loft 44 (zobacz fotorelację).
 

Gala AdMan Roku 2013 (fot. Piotr Król)
Laureaci konkursu AdMan Roku 2013 (fot. Piotr Król)
Gala AdMan Roku 2013 (fot. Piotr Król)

(AMS, 10.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.