Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 09, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Lech Pils akcentuje swój związek z Wielkopolską

„Łączy nas WLKP” to hasło kampanii reklamowej marki Lech Pils – pierwszej realizowanej w ramach nowej platformy komunikacyjnej Pils.Wlkp.

Nową platformę dla brandu należącego do Kompanii Piwowarskiej SA przygotowała agencja Tequila. Kampania „Łączy nas WLKP” wystartowała z początkiem kwietnia i potrwa do końca lata. Jej celem jest podkreślenie związku marki piwa z regionem. W kreacjach Wielkopolanie opowiadają o tym, co czyni ich region wyjątkowym. Na potrzeby kampanii przygotowano: spot telewizyjny, reklamy na nośnikach zewnętrznych, materiały POS oraz działania w Internecie – na witrynie marki, na dedykowanej kampanii stronie WWW i w portalu Facebook. Zakupem mediów zajął się dom mediowy MEC, a public relations - Q&A Communications.

(AMS, 09.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.