Pięć agencji nadal walczy o budżet reklamowy Żubra
08.04.2014, 11:12
G7, Walk, Change Integrated, Brain i Publicis walczą w przetargu o obsługę marki Żubr - wynika z informacji "Presserwisu".
Kompania Piwowarska, realizująca obecnie kampanię reklamową (IQ Marketing) pod hasłem "Żubr podchodzi do grilla", kontynuuje przetarg reklamowy. Propozycje agencji: G7, Walk, Change Integrated, Brain i Publicis trafiły już do badań konsumenckich. Zwycięska agencja ma być wybrana do końca kwietnia br.
Z informacji "Presserwisu" wynika, że nowo wybrana agencja ma kontynuować format reklamowy wprowadzony przez agencję PZL, a przez ostatnie dwa lata realizowany przez agencję Paralotna (jej umowa wygasła z końcem marca br.).
(AMS, 08.04.2014)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter










