Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 08, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pięć agencji nadal walczy o budżet reklamowy Żubra

G7, Walk, Change Integrated, Brain i Publicis walczą w przetargu o obsługę marki Żubr - wynika z informacji "Presserwisu".

Kompania Piwowarska, realizująca obecnie kampanię reklamową (IQ Marketing) pod hasłem "Żubr podchodzi do grilla", kontynuuje przetarg reklamowy. Propozycje agencji: G7, Walk, Change Integrated, Brain i Publicis trafiły już do badań konsumenckich. Zwycięska agencja ma być wybrana do końca kwietnia br.
Z informacji "Presserwisu" wynika, że nowo wybrana agencja ma kontynuować format reklamowy wprowadzony przez agencję PZL, a przez ostatnie dwa lata realizowany przez agencję Paralotna (jej umowa wygasła z końcem marca br.).

(AMS, 08.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.