Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 07, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Media na Facebooku: najwięcej zaangażowanych fanów ma Disney Channel

Najwięcej zaangażowanych fanów na Facebooku wśród fan page'y mediów miał w marcu br. profil Disney Channel Polska - 146 tys. Natomiast na Youtube najwięcej odsłon wygenerowały materiały muzyczne kanału dla dzieci MiniVevo - 4,1 mln.

Według rankingu Fanpage Trends firmy SoTrender w marcu 2014 najwięcej fanów na Facebooku w kategorii prasa zyskał fanpage "Przeglądu Sportowego" - miał ich 234,4 tys. - o 13 proc. więcej niż w lutym br. Profil ten ma najwyższą liczbę zaangażowanych fanów - w marcu 65,6 tys. (28 proc.).
"Przegląd Sportowy" wyprzedził "Gazetę Wyborczą", która miała 216,2 tys. fanów (wzrost o 4 proc.). Zaangażowani fani "GW" stanowią 16 proc. wszystkich lubiących profil tego dziennika. Trzeci jest fan page Fakt.pl - 199,4 tys. fanów (wzrost o 9 proc.), a zaangażowanych 28 proc.
Wśród profili programów telewizyjnych najwięcej fanów zyskał w marcu profil "Voice of Poland" TVP, bo aż o 24 proc.  - do 369 tys. Jednak zestawienie programów tv otwiera "Tylko muzyka" Polsatu z 625 tys. fanów, o 3 proc. więcej niż w lutym. Na drugim miejscu jest "Rodzinka.pl" TVP - 564,2 tys. fanów (bez zmian), a na trzecim "Przepis na życie" TVN - 486,2 tys. (bez zmian).
Najpopularniejszą stacją telewizyjną na Facebooku w marcu były: MTV Polska z 1 mln fanów (wzrost o 2 proc.), Viva Polska - 846 tys. (wzrost o 3 proc.) i Disney Channel Polska - 829,6 tys. (wzrost o 5 proc.). Ta ostatnia ma najwięcej zaangażowanych fanów - 18 proc.
Fanów przybyło też stacjom radiowym. Najwięcej z nich ma profil Radia Eska - 1,4 mln (wzrost o 1 proc.), który prowadzi też w zestawieniu według zaangażowanych fanów - 9 proc. Za nim są: RMF Maxxx - 406,7 tys. (wzrost o 3 proc.) i 43,7 tys. zaangażowanych (11 proc.), Radio Zet - 361,5 tys. fanów (wzrost o 4 proc.) i 7 proc. zaangażowanych.
SoTrender opublikował też raport dotyczący YouTube. W kategorii Prasa najwięcej subskrybentów ma kanał AleHistoria - 16,9 tys. (wzrost o 5 proc.), za nim jest Auto Świat - 14,5 tys. (wzrost o 5 proc.) i Tygodnik Nie - 11,4 tys. (wzrost o 1 proc.). Ten ostatni kanał odnotował też najwięcej odsłon wszystkich wideo, bo aż 200 tys.
Wśród kanałów stacji telewizyjnych najwięcej subskrybentów ma Tvnpl - 190,8 tys. (wzrost o 2 proc.). Drugi jest DisneyChannelPL - 85,7 tys. (wzrost o 4 proc.), a trzeci MiniVevo - 23,4 tys. (wzrost o 7 proc.). Ten ostatni otwiera zestawienie według odsłon materiałów - miał ich 4,1 mln.

(JS, 07.04.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.