Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 31, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Fleishman-Hillard poprowadzi PR Biura ds. Turystyki Ambasady Egiptu

Polski oddział agencji PR Fleishman-Hillard rozpoczął współpracę z Biurem ds. Turystyki Ambasady Egiptu w Polsce.

Działania warszawskiego biura agencji będą nadzorowane przez główny oddział w Londynie. Prowadzi on międzynarodową kampanię public relations, która obejmie oprócz Polski 27 krajów (m.in.: Wielką Brytanię, Stany Zjednoczone, Kanadę, Indie, Czechy, Rosję, Danię, Szwecję, Finlandię, Norwegię, Włochy, Hiszpanię, Austrię, Belgię, Francję, Niemcy, Holandię, Szwajcarię, Chiny, Japonię, Jordanię, Libię i Egipt). Kampania ma na celu zwiększenie liczby turystów odwiedzających Egipt poprzez zmianę globalnego wizerunku tego kraju. W przetargu Egipskiego Urzędu ds. Turystyki obok agencji Fleishman-Hillard wybrano do współpracy w innym zakresie: agencje DDB Advertising i DDB Tourism and Travel oraz dom mediowy Media Direction, który zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Kontrakt z agencjami jest warty 40 mln dolarów.

(EW, 31.01.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.