Fleishman-Hillard poprowadzi PR Biura ds. Turystyki Ambasady Egiptu
Polski oddział agencji PR Fleishman-Hillard rozpoczął współpracę z Biurem ds. Turystyki Ambasady Egiptu w Polsce.
Działania warszawskiego biura agencji będą nadzorowane przez główny oddział w Londynie. Prowadzi on międzynarodową kampanię public relations, która obejmie oprócz Polski 27 krajów (m.in.: Wielką Brytanię, Stany Zjednoczone, Kanadę, Indie, Czechy, Rosję, Danię, Szwecję, Finlandię, Norwegię, Włochy, Hiszpanię, Austrię, Belgię, Francję, Niemcy, Holandię, Szwajcarię, Chiny, Japonię, Jordanię, Libię i Egipt). Kampania ma na celu zwiększenie liczby turystów odwiedzających Egipt poprzez zmianę globalnego wizerunku tego kraju. W przetargu Egipskiego Urzędu ds. Turystyki obok agencji Fleishman-Hillard wybrano do współpracy w innym zakresie: agencje DDB Advertising i DDB Tourism and Travel oraz dom mediowy Media Direction, który zajmie się planowaniem i zakupem mediów. Kontrakt z agencjami jest warty 40 mln dolarów.(EW, 31.01.2006)
