Ponad 20 tysięcy nagród w promocji Daniobranie
31.01.2006, 09:43

Wczoraj ruszyła promocja konsumencka serka Danio – Daniobranie – którą dla Danone Polska realizuje agencja reklamowa VA Strategic Communications.
Konsumenci, którzy wezmą w niej udział, mogą wygrać 160 robotów kuchennych i 800 wyciskarek do cytrusów Brauna, 20 tys. czapek z wizerunkiem Małego Głoda (maskotka marki). W każdym tygodniu dwumiesięcznej promocji pierwsze 2,5 tys. osób wygrywa czapkę (za pięć wieczek), pierwsze 100 osób wygrywa wyciskarkę (za 10 wieczek), pierwsze 20 osób wygrywa ręczny robot (za 15 wieczek). Akcja potrwa do 25 marca. W sklepach pojawią się opakowania promocyjne i materiały POS wspierające sprzedaż (plakaty, wobblery).(MŁ, 31.01.2006)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
