Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Marzec 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bezpłatne seminarium o opowiadaniu historii w erze mediów cyfrowych

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA), Global Editors Network, Google i Fundacja ePaństwo organizują bezpłatne seminarium poświęcone opowiadaniu historii w erze mediów cyfrowych.

"Gazeta Wyborcza" (Agora SA), Global Editors Network, Google i Fundacja ePaństwo organizują bezpłatne seminarium poświęcone opowiadaniu historii w erze mediów cyfrowych.

2 kwietnia br. w seminarium "Editors Lab - storytelling w erze mediów cyfrowych" wezmą udział zagraniczni i polscy eksperci. O trendach w storytellingu, jego zasadach i narzędziach opowiedzą dyrektor generalny Global Editors Network Bertrand Pecquerie, szef redakcji światowej BBC News Online Angus Foster, dyrektor ds. współpracy z wydawcami w Google Madhav Chinnappa i dyrektor operacyjny Fundacji ePaństwo Jakub Górnicki.
Prezentacje przedstawią zespoły uczestniczące w warsztatach "Gazeta Wyborcza" Hackdays: Onet.pl, WP.pl, PB.pl, Gazeta.pl, Wyborcza.pl, TVN, Polsat News oraz wydawnictwa Infor Biznes, Murator, Ringier Axel Springer Polska.
Seminarium odbędzie 2 kwietnia w godz. 17-20, w siedzibie Agory SA przy ul. Czerskiej 8/10 w Warszawie.
Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, ale z uwagi na ograniczoną liczbę miejsc należy się zarejestrować przez formularz znajdujący się na stronie: www.editorslab.evenea.pl.

(PR, 25.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.