Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polkomtel zastanawia się nad przetargiem reklamowym

Firma telekomunikacyjna Polkomtel, właściciel marki Plus, nie wyklucza przetargu reklamowego.

Jak poinformował "Presserwis" Arkadiusz Majewski, starszy specjalista komunikacji korporacyjnej w Polkomtelu, prowadzona jest obecnie ewaluacja bieżących projektów reklamowych i od jej rezultatów uzależnione są dalsze działania firmy.
- Wprowadzamy nowe produkty i usługi wymagające być może nowej komunikacji. Nie wykluczamy żadnych rozwiązań w zakresie obsługi reklamowej naszej grupy, jednak nie zdecydowaliśmy jeszcze, jaką formę zwrócenia się do rynku ostatecznie wybierzemy - wyjaśnia Majewski.
Obecnie wiodącą agencją dla marki Plus jest Young & Rubicam, która będzie także zajmować się Plus Bankiem. Plus Bank jest częścią grupy kapitałowej należącej do Zygmunta Solorza-Żaka, w której skład wchodzi także Cyfrowy Polsat SA (platforma telewizyjna, sieć komórkowa i Telewizja Polsat). Z kolei agencja Grey, na zlecenie Cyfrowego Polsatu, obsługuje projekt smartDom - wspólny projekt Cyfrowego Polsatu i sieci Plus. 

(AMS, 25.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.