Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 25, 2014

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

RECMA: ZenithOptimedia najskuteczniejszym domem mediowym w Polsce

24 wygrane przetargi dają ZenithOptimedia najlepszą pozycję w zestawieniu Compitches (za 2013 rok) publikowanym przez RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry). Ranking ten ocenia skuteczność biznesową i konkurencyjność w pozyskiwaniu budżetów mediowych.

RECMA opublikowała doroczny raport dotyczący skuteczności biznesowej domów mediowych w Polsce sporządzany na podstawie danych samych domów mediowych, monitoringu prasy branżowej, danych firm badawczych i konsultingowych. Ocenie poddano 19 firm, mierząc liczbę straconych i pozyskanych biznesów (powyżej określonej kwoty).
Najbardziej skutecznym domem mediowym okazał się ZenithOptimedia, który zdobył 15 pkt. Za nim znalazły się: MediaCom (13 pkt.), Universal McCann (9 pkt.), Starcom (9 pkt.), Arena (5 pkt.), Carat (5 pkt.). Najgorzej w tym zestawieniu wypadły: MediaVest (- 9 pkt.),  Havas Media ( - 2 pkt.) i BPN (-2 pkt.).

 

(DR, 25.03.2014)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.